Friday, September 4, 2009

Learning Process of Wordpress





Alhamdulillah akhirnya blog kedua saya seperti screen shot di atas dapat jua saya siapkan walaupun terlewat benar dari jadual saya. Saya merangkak-rangkak belajar wordpress dan lain-lain software to make me able to complete fully this blog and start earning I hope .. hihihi..
Saya cuba untuk target another 5 blogs dan saya harap niche yang saya pilih dapat membantu saya untuk mencapai apa yang saya impikan.. setakat ni saya rahsiakan dulu sebab terlalu awal untuk saya kabarkan.. tapi mungkin kawan-kawan SA boleh tau dari awal saya perkenalkan diri..Blog yang pertama saya banyak dibantu oleh anak sedara sendiri Irfan dan abang saya yang terlalu lama berkecimpung dalam bidang ini.
Semoga kawan-kawan SA dapat terus mendorong saya untuk mengumpul semangat atau willpower.Setakat ini saya happy dengan apa yang saya buat ini. Tahniah kepada kawan-kawan SA yang dah earn dan takziah kepada yang kena disable ..huhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails